مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-04-29اجتماعي

پیگیری یک گزارش| توسعه زیرساخت های آموزشی «مالوجه» اولویت آموزش و پرورش است


مدیر آموزش و پرورش شهرستان قروه گفت: توسعه زیرساخت های آموزشی در روستای مالوجه از اولویت های این اداره است و برای این مهم از ظرفیت خیرین و دستگاه های دولتی استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از از دستگاه متولی پیگیری کردیم.

جعفر عبدالملکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار کرد: اینکه مردم روستاهای مالوجه و قزلجه کند از نبود معلم در مدارس شکایت کرده اند به دلیل وجود معلم دوپایه در یکی از مدارس ابتدایی مالوجه و در روستای قزلجه کند در سه پایه است که آن هم به دلیل زیرنرم بودن این کلاس ها است و براساس ضوابط درست است و برای کلاس های زیرنرم به این صورت باید عمل شود.

وی خاطرنشان کرد: تا سال 97 در دوره ابتدایی در روستای مالوجه کلاس ها بصورت دوره ای و مختلط (دخترانه و پسرانه ) بود اما در سال 97 با درخواست و اصرار اولیا و جهت جلوگیری از بروز برخی مشکلات، مدارس ابتدایی بصورت دخترانه و پسرانه تفکیک شد و این وضعیت سامان پیدا کرد.

مدیر آموزش و پرورش قروه با بیان اینکه برخی از اولیا عنوان می کنند که کلاس ها شلوغ است به  خاطر این است که اکثریت دوست دارند در مدرسه ابتدایی شهید بهرام معظمی که در وسط روستا قرار دارد فرزندشان را ثبت نام کنند در نتیجه تراکم دانش آموزان در کلاس های این مدرسه زیاد بوده و در مدرسه شهید غلامحسین که در آخر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری یک گزارش| توسعه زیرساخت های آموزشی «مالوجه» اولویت آموزش و پرورش است

پیگیری یک گزارش| توسعه زیرساخت های آموزشی «مالوجه» اولویت آموزش و پرورش است